klaar voor vertrek - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van dickenjoke - WaarBenJij.nu klaar voor vertrek - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van dickenjoke - WaarBenJij.nu

klaar voor vertrek

08 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hallo allemaal,
Nog een paar dagen en we zitten weer in het vliegtuig op weg naar Nieuw Zeeland. We vertrekken donderdag 15 januari met een tussenstop in Singapore en we arriveren zaterdag 17 januari in Christchurch. Daar halen we direct de auto op en rijden een uurtje naar Windwhistle in de bergen waar we 2 dagen hebben om bij te komen van deze lange reis. Dit is even een test of alles weer werkt. En wie denkt, daar heb je ze weer, heb ik geen zin in, laat het even weten. Dan ben je zo van de maillist verwijderd.
Wij hebben er in ieder geval wel zin in! Zodra we wat hebben beleefd met de daarbij behorende plaatjes volgt een nieuwe up date, tot dan.

Groetjes Dick en Joke

• 08 Januari 2015 - 15:13

Agnes:

Leuk hoor !!!!!
    ben weer benieuwd..
    maar zie jullie zaterdag nog....
    xx

• 08 Januari 2015 - 15:30

Marjon En Harry:

Dick en Joke, wat een heerlijk vooruitzicht ! Heel veel plezier en maak er een fantastisch avontuur van.
    Wij gaan zaterdag met de kids naar de sneeuw, maar zijn met een week weer terug. En dan zal ik aan jullie denken. Heerlijk aan de andere kant van de wereld en die warmte...........dikke kus Harry en Marjon

• 08 Januari 2015 - 15:49

Ria:

Vind het leuk om jullie te volgen, zie jullie waarschijnlijk zaterdag niet, maar kom voor jullie vertrekken nog even gedag zeggen. Ik ga jullie zeker volgen. geniet van jullie vakantie.
    Groetjes en liefs Ria

• 08 Januari 2015 - 15:53

Jolanda:

Wat een heerlijk vooruitzicht weer. Geniet ervan en ik vind het ontzettend leuk om jullie te volgen.
    Goedereis en heel veel plezier en mooie ervaringen.
    Groetjes Jolanda

• 08 Januari 2015 - 16:12

Ton Van Der Drift:

Een heerlijk vooruitzicht. Staat bij ons ook hoog genoteerd. Geniet er maar lekker van en wij horen wel hoe het gaat. We zijn benieuwd.

Ton en Ria

• 08 Januari 2015 - 18:20

Marjo:

Spannend weer! Ik kijk uit naar jullie verhalen. Als ik jullie niet meer zie of spreek vóór volgende week donderdag: een hele goede reis en heel veel plezier!

Marjo

• 08 Januari 2015 - 18:25

Cisca & Cees:

We gaan jullie zeker volgen.
    Heel veel plezier.

• 08 Januari 2015 - 18:31

Ton En Bernardien:

Hallo Joke en Dick,
    Leuk om weer op deze manier jullie te kunnen blijven volgen down under. we zien elkaar nog wel voor jullie vertrek maar vanaf deze kant alvast een heel fijne en mooie reis toe gewenst. Wij kunnen via deze weg dan weer alles volgen en zien daar erg naar uit.

Groetjes Ton en Bernardien.

• 08 Januari 2015 - 18:54

Tineke En Hans:

Hoi Dick en Joke,
    Wij wensen jullie een supervakantie en gaan jullie zeker volgen. We zijn benieuwd naar de mooie reisverhalen en foto's!!

Hans en Tineke

• 08 Januari 2015 - 21:01

Gerard B. Van HTC:

Hele goeie reis gewenst. Ik zal jullie volgen en vanaf nu heet ik Christoffel.
    Gerard

• 08 Januari 2015 - 21:41

Ellen:

Spannend hoor! Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, het lijkt me prachtig!
    Goede reis!

Groetjes Ronald en Ellen

• 08 Januari 2015 - 22:18

Remco Verhaar :

Leuk om de verhalen straks weer te lezen...heel veel plezier! Groetjes Remco

• 08 Januari 2015 - 22:57

CobyenGerard :

Hoi Joke en Dick,

We zien elkaar nog wel voor jullie weggaan maar wensen jullie nu al een hele prettige vakantie en wilen jullie graag volgen via dit medium.
    Groetjes Coby en Gerard

• 09 Januari 2015 - 09:10

Anneke En John:

Geweldig ,we volgen jullie weer,
    heerlijke tijd en veel genieten.
    Fijne vacantie
    Groetjes John en Anneke

• 09 Januari 2015 - 10:57

Theo En Thea:

Nog zes nachtjes slapen en dan gaat jullie avontuur beginnen, alvast veel plezier gewenst groetjes van Theo en Thea en we vinden het leuk om jullie te volgen!

• 10 Januari 2015 - 12:11

Ria:

Zie uit naar jullie reisverslagen en zal waarschijnlijk vaak herinnerd worden aan mijn (korte) vakantie van zo'n 15 jaar geleden. Wens jullie een hele mooie reis en veel plezier.
    Groetjes, Ria

• 15 Januari 2015 - 16:49

Conrad En Sigrid:

Ha die Dick en Joke,
    Zo, volgens ons zitten jullie nu in het vliegtuig! Wat een geweldige reis gaan jullie weer maken!
    We vinden het zeker leuk om jullie verhalen en belevenissen te lezen. Wij zijn in december bijna 3 weken naar Lipno geweest. Altijd heerlijk, zoals jullie weten. Verder gaat alles hier goed. Conrad druk met z'n studie en ik met werk. We zijn benieuwd naar jullie verhalen!
    Groetjes, Conrad en Sigrid

• 19 Februari 2015 - 18:38

Vera:

Hallo Joke en Dick, het komt nu binnen en ik ga de verslagen met veel plezier lezen.

Vera