Het is bijna zo ver... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van dickenjoke - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van dickenjoke - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver...

Door: dickenjoke

02 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Over precies 1 week begint ons grote avontuur "Down Under". We hebben er heel lang naar uitgekeken en nu is het dan eindelijk zo ver, we zijn er klaar voor. Op veler verzoek kunnen jullie ons volgen via www.dickenjoke.waarbenjij.nu
We vertrekken woensdag 9 november en komen volgens de plannen op maandag 20 februari weer thuis.
Jullie zijn voorlopig dus nog niet van ons af!

Groetjes Dick en Joke

• 02 November 2011 - 10:54

Sigrid:

Wij reizen graag met jullie mee via het reisverslag. Houd ons op de hoogte van al jullie avonturen!!

Conrad en Sigrid

• 02 November 2011 - 18:39

Marjon Veenboer:

Hallo buurtjes,

Wat een heerlijk vooruitzicht ! We zijn jaloers. Vergeten jullie niet op kerstavond te zingen: gloooooria, in excelsis deo ?
    Geniet er lekker van. Goeie reis !!

Marjon

• 04 November 2011 - 17:17

Rien:

Hallo Joke & Dick, heel veel suc6 en plezier, dat het een overgetelijke reis voor jullie mag worden! Alleen al die jaarwisseling...pfff...leuk hoor!

• 04 November 2011 - 22:49

Robert:

Hi Joke en Dick,
    Ik wilde niet weer de eerste zijn :-)
    En wat ben ik blij dat ik door 'de e-mail lijst ballotage commissie' gekomen ben...
    Nog even genieten van de laatste beetjes voorbereiding en afronding hier en dan die mooie reis. Laat ons meegenieten.
    En laat het voor jullie een overgetelijke ervaring worden. Gr, Robert

• 07 November 2011 - 18:29

Jan En Maria:

Wij wensen jullie een ontzettend mooie reis en blijven jullie volgen, geniet ervan en wij komen wel door deze winter heen hoor.
    Nogmaals geniet ervan.
    Kus van ons.

• 08 November 2011 - 20:53

Ted En Jolanda:

Hallo Joke en Dick
    Wij gaan jullie volgen hoor!
    Een hele fijne reis en laat ons meegenieten.
    groetjes Ted en Jolanda

• 09 November 2011 - 14:37

Marco, Wendy &kids:

Heel veel plezier Down Under! Enne ... tot volgend jaar!

• 10 November 2011 - 08:26

Marjo:

Goedemorgen, middag, avond? Hopelijk hebbben jullie goede vluchten gehad en kan het avontuur beginnen! Heel veel plezier!