Fijne feestdagen - Reisverslag uit Cessnock, Australië van dickenjoke - WaarBenJij.nu Fijne feestdagen - Reisverslag uit Cessnock, Australië van dickenjoke - WaarBenJij.nu

Fijne feestdagen

Door: dickenjoke

23 December 2011 | Australië, Cessnock

Hallo alle volgers van dickenjoke.waarbenjij.nu

Vanuit Cessnock in Hunter Valley wensen wij jullie allemaal heel fijne feestdagen toe.

De zo verwachtte zonnige en warme kerst zit er ook voor ons niet in helaas. Ook voor de Blue Mountains, waar wij met de Kerstdagen zijn, is de weersvoorspelling nog steeds storm en regenachtig. Ondanks dat zullen we er zeker van gaan genieten.

Veel plezier en niet te veel eten en drinken deze dagen!

Groetjes Dick en Joke

Ps, we konden geen leuke kerstman vinden voor een betere foto :)

• 23 December 2011 - 08:41

Anouk & Kees:

Jullie ook hele fijne kerstdagen!! En alvast heeeeeeel veel plezier in Sydney met O&N, ik ben jaloers!

xxxx

• 23 December 2011 - 09:32

Wim Van Eeden:

Joke en Dick,
    Prettige feestdagen en een goede start toegewenst in het nieuwe jaar, vanuit een warm Hillegom(10 graden)
    Wim van Eeden

• 23 December 2011 - 12:16

Gerard:

Dick en Joke .Fijne kerstdagen.
    en een goed begin in 2012. P.S
    Ik vind de Kerst vrouw veel leuker.

• 23 December 2011 - 17:15

Maria En Jan:

Bedankt voor de wensen en ook jullie fijne feestdagen en alvast een heel mooie jaarwisseling in Sydney iets eerder dan wij.
    Groeten en kus

• 23 December 2011 - 18:47

Conrad En Sigrid:

Vanuit het altijd mooie, gezellige en heerlijke Lipno wensen we jullie heel fijne kerstdagen en alle goeds vooe 2012. Er ligt sneeuw, maar daar is alles mee gezegd. we zullen er één op jullie drinken met kerst!

Liefs
    Conrad en Sigrid

• 23 December 2011 - 19:19

Dick En Alda:

Joke en Dick ook voor jullie fijne feestdagen, behoort lekker eten met kerst ook tot de Australische mogelijkheden ?? Wij gan er in elk geval van genieten, weer of geen weer. Groetjes

• 23 December 2011 - 19:36

Irma En Rob:

Merry X-mas and a Happy New Year!

• 23 December 2011 - 21:51

Ted En Jolanda:

Hallo Joke en Dick,
    Met heel veel plezier lees ik jullie reisverslag. Wat een fantastische ervaring.
    Zal best apart zijn om daar kerst en oud en nieuw te vieren.Geniet ervan en voor 2012 veel geluk en gezondheid.
    groetjes Ted en Jolanda

• 24 December 2011 - 07:58

Will:

Hallo Luitjes,

Ik volg jullie reis met veel belangstelling hardstikke leuk om het om deze manier te volgen.
    Ik wens jullie prettige kerstdagen, een goede jaarwisseling en een vooral gezond 2012 toe. Ik wacht vol belangstelling op het volgende verslag.

Groetjes Will

• 24 December 2011 - 08:22

Fien En Cok:

Zo te lezen vervelen jullie je niet, het ziet er goed uit,raar idee in korte mouwen bij de kerstboom,maar wel lekker.
    Prettige feestdagen en we blijven op afstand volgen

• 24 December 2011 - 09:44

Tineke:

Hoi Dick en Joke,

Nogmaals hele fijne feestdagen, en ik hoop dat jullie foto's kunnen maken van het vuurwerk en ze dan kunnen plaatsen,
    Lijkt me trouwens helemaal te gek om het in het echie te zien!!

groetjes hans en tineke

• 24 December 2011 - 14:55

Nelleke:

Nou vanuit het herfstachtige Hillegom, de winter volgt in juni......, wensen wij jullie ook hele fijne dagen toe en laat ze knallen op Nieuwjaarsdag!!!

kussie
    Rob, Nelleke, Lars en Sam

• 24 December 2011 - 20:57

Robert :

Hi Joke en Dick,

Ook wij krijgen niet de Kerst die wij gehoopt hadden te krijgen.

Vandaag 10 graden en zonnig. Bijna een beetje voorjaar. Helemaal toen ik de eerste bloeiende narcissen in de berm zag staan.

Prettige Kerst en blijf genieten.

Gr, Robert & de rest

• 25 December 2011 - 15:14

Martin En Marjo:

O denneboom, o denneboom, wat zijn je takken wonderschoon....! Fijne kerstdagen samen,

Liefs,